¿EMPECIPIAMOS ?
La situación de la nuestra fabla chesa, tal como yo la i-veo, ye bien aparecida a la borda de la foto (feita esti verano, en lo camino de Ciresa ent'Ansó). Podez vier que bi-há bels elementos conserváus, como los cantos de la puerta y la finestra, asinas como los cabeceros feitos con peñas verticáls. Agún parez que puedan aguaitar bel ibierno más (si no las se puyan a buscar, p'acotraciar beluna casa nueva). Las peñas, que en lo suyo diya yeran bien chuntetas, se ven esboldregando; de lo telláu, no'n queda ni rastro. La puerta de dentrada no emplea mas que una zapotada... y ya ibiés dentro; ixo sí, si no has miedo a que t'aplane bel bolo...
En ixas i-semos cuando lo Gubierno d'Aragón prexina levar enta deván una Ley de Lenguas (en esta lexislatura no lo me crío, sería masiáu apurar...), que ya ve por lo tercer u cuarto antiproyeuto.
Por otri costáu, la iniciativa privada, más coscién de lo peligro de fundimiento, ha metíu en marcha la creyación de l'Academia de l'Aragonés, en la que uno de los ochetivos ye la salvaguarda de las variedás locáls. De todo esto podemos ir afondando y discutindo.
1 comentario:
Publicar un comentario